23 Aralık 2012 Pazar

                                          YILBAŞI ÇEKİLİŞİ

Aylar öncesinden Aralık ayında çekiliş yapmaya karar vermiştim ama sağlık problemlerim nedeniyle bir türlü fırsat bulamadım.Şimdi daha iyiyim ve hemen çekiliş yazımı yazıyorum.Siz sevgili takipçilerimden üç kişiye çekilişle istediği herhangi bir eserimi (kolye,bileklik,küpe veya yüzük) hediye etmek istiyorum. Çekilişe katılım için son gün 31.12.2012 dir.

Katılım Şartları
1-Facebook sayfamı ve bloğumu beğenmeniz
2-Bu duyurumu facebook sayfanızda veya bloğunuzda herkese açık şekilde paylaşmanız
3-Facebook sayfamdaki çekiliş fotoğrafının altına yorum bırakmanız.(beğendim,paylaştım gibi)

Kazanan talihliler istedikleri ürünün linkini sayfaya mesaj atarak bildireceklerdir.
Herkese bol şans ve mutlu bir yıl dilerim.Sevgiler.