27 Kasım 2012 Salı

Eski çalışmalarımdan birkaç örnek...Daha fazla model ve iletişim için  facebook sayfamı ziyaret edebilirsiniz.

Bu kolyemde Hz.Fatma'nın eli diye bilinen figürü kullandım.Bazı çevrelerde bolluk ve bereketin simgesidir.Çizdim,boyadım,vernikledim.Kordon olarak da kırmızı güderi kullandım.


Bakır levha üzerine kabartmalı deseni vardır.Desen elde boyamadır.Kordonu siyah güderidir.



Bir karo çini desenini çizdim,boyutlu boyalarla boyadım ve vernikledim. Floş ipten de kordon hazırladım.

Kolye tuvalime ebru calışması yaptım,tamamını vernikledim sonra üst kısmını resinledim.Kırmızı güderiden de kordon yaptım.Mercan ablamın boynunu süslüyor,güle güle kullansın.

Bu çalışmamda zemine Fatih Sultan Mehmet'in resmini dekupe ettim ve boyamayla tamamladım,vernikledim,kordon olarak da kahverengi floş kullandım.

Frida Kahlo en sevdiğim tekkaş diyebilirim onun için,savaşçı ruhunu hep çok takdir etmişimdir.çok severek çizdim,boyadım.Kordonunda da biraz uğraştırsa da wrap tekniği kullandım.Cıvıl cıvıl oldu.

Minikler için yaptığım çalışmalardan biri Caillou(Kayu) kolye.Kem gözlere karşı, onlara nazar değmesin diye nazar boncuklu çalıştım,kordonunu da rahatça ayarlanabilmesi için asansör kordon yaptım.

Elde çizip,boyadım,boyutlu boyalarla süsledim,arka tarafını da soyut görüntü sevenler için karışık renklerle boyayıp,çift taraflı bir kolye yaptım.Kordonu siyah güderiden çalıştım.


Eski çalışmalarımdan birkaç örnek...Daha fazla model ve iletişim için  facebook sayfamı ziyaret edebilirsiniz.